3 Ocak 2012 Salı

Ne Lezzetliydi...




Herkes ölümü beklerken zaman çişeliyordu... Lavaş lavaş dürülüyordu her şey. 

Sonra o, başımın tacı geldi. Aklımda beynimi siken o şarkı... O salak düşünce. 

Oldu. Ekmek arası sosis gibiydik. Pek bir ahenkliydik. 



Metaliyle oynadım. Kırdım zincirimi,kestim iplerimi. Balık istifiydik. "Sen kıpırdarsan ben de kıpırdarım" dedi. Durdum. Bunu gerçekten istedim mi bilmiyorum. Belki de dolanacaktım. İyi ki de olmadı. 



O vapur geldi sonra. Sesine uyandım. 

Çok sıcaktı ortalık. 
Vapurdan indi insanlar. Yanlarına gittim. 
Hiçbir şeyim yerinde değildi. Aramızda sıkışmış aradığım şey. 



Minik bir kelebek kondu kulağına. Fısıldadı. Gözlerini açtı,geri kapattı. 

Çok yüklendiler ona. 
Ben de savuşturdum hemen etrafındakileri. Minnet duydu.



Kafesine bıraktık onu. Aklım kafesteydi. "Tilki gelebilir miydi?"

Dayanamadım,aldım yanıma. Sarmaladım,tam yiyecektim ki o ısırdı beni. 
Gitme vakti geldi... Yağmur yağdı,ıslandım. Vapura bindim,hala sırılsıklamdım. 



Hala kurumadım biliyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?