28 Kasım 2014 Cuma

Keşke

Ne zamandir icim kipir kipir...

Uzun zaman sonra boyle hissetmek... Ne kadar oldu boyle hissetmeyeli? Evet, 2 yil. Kedi'den sonra kendimden kendimden gecmisim ben, kimseye atamamis kalbim dogru duzgun.

Donemin ilk sinavindam cikmistim. Eski kiz arkadasimla bulusacaktim, beni bekliyordu okulun disarisinda. Karsimda oturan bir cift pasparlak goze takildi kalbim. Aslinda bana bakmiyordu... Muhtemelen biraz once bir seye gulmustu ve hemen ardindan benimle goz goze gelmisti. Ama nasil guzel gulmustu bana... El salladi, el salladim. İcim titremeye basladi. Aramiz bozuk olan sevgilimle bulusmaya gittigimi unutmak uzereydim.

Aksamina beni facebooktan ekledi, twitterdan takip etti. Ben de diger sosyal medyalardan takip ettim kendisini bulup.

Okulda birkac kez daha karsilastik sinav cikislarinda. O, ilk sinav aksamindan sonra okulda beni gormeyi dusunmus birkac kere. Bir gun facebooktan yazdi. Sona biz uzun uzun konusmaya basladik. Her seferinde agzim kulaklarima geliyordu! Aptal gibi gorundugume eminim. Yolda, otobuste, arkadaslarimin yaninda... Durmadan siritiyordum kendi kendime ve kalbim o kadar guzel atiyordu ki. Birkac kisiye sordum, biseksuel olma ihtimali var mi diye. Kimse evet demedi. Hatta, butun arkadaslarina oyle yakin davranirmis, uzerime alinmamami tembihlediler. Haklilardi belki de fakat boyle hissetmeyeli uzun zaman olmustu. Uzulecegimi bildigim halde devam ettim.

Bir gun hepberaber sinemaya gitmeye karar verdik. Ondan sonra olan oldu zaten. Once yemek yedik falan. Benim onun hakkinda yazdigim birkac seyi okumus, uzerine alinsa mi alinmasa mi bilememis. Ertesi gun, beni gorebilmek icin okula gelmis. Sinavdan ciktiktan birkac saat sonra sinemaya gidecektik iste, ama o erken gelmis benim icin. Kendisini gordugum anda elim ayagim titremeye basladi! Yemek yemeye gittikten sonra o da bana birkac bir sey soyledi, anladim ki onda da biraz da olsa var bir seyler. Bana karsi da var,ufacik da olsa...

Hos 2 aya memleketine donecekmis...

Sinemadan sonra bir mekana gittik. İctik, eglendik. Sonra yuruye yuruye bize geldik. Gelmek istememisti ilk basta, yuk olmaktan hoslanmadigini soyledi. Hicbir oneminin olmadigini soyledim. Ki basimin ustunde yeri var kalbimi tekrardan boyle attiran insanin! Yoldayken,kimseye anlatmadigi seyleri anlatti. Bize geldik, sohbet ettik, kahkaha attik. Her ne kadar disaridan cok ciddi gorunse de, kedi gibi boynuma sokulan bir yapisi varmis... Nasil da tatli ona sarilmak.

Sabah oldu, yemek yedik, gitar caldim ben ona. Daha guzel calabilseydim belki de bana daha cok yaklasirdi. Gerci, isteyen insan her turlu gelir de... Film izledik. Agladim. Ben aglarsam uzulurmus, oyle soyledi. Onu uzmeyi hic istemedigimi soyledim. Sonra sevistik.

Daha once hic, bir kadinla sevismemisti. Urkekti. Uzulmekten de korkuyordu, uzmekten de. Daha once hem uzulmus, hem de uzmus. Arkadasligimizin bitmesini de hic istemiyormus...

Ben de istemem bitmesini:
Kalbimin boyle atisinin...
Hislerimin...
Suratimdaki aptal gulumsemenin...
Aklimdaki ilk karsilastigimiz anin büyüsünün...

Keske bitmese.
Keske o da beni sevse.
Keske korkmasa.
Keske gitmese.

Bir sey oldugu zaman, bana acik acik o anda soylemesini istedim. "Denerim" dedi...
Karsilikli sevgi ne zor bulunan bir sey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?